Moje 6 najlepszych przekąsek wypełnionych nabiałem


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Przekąski to mini posiłki, które powinny dostarczać składników odżywczych, których może brakować w regularnie zaplanowanych posiłkach. Aby zapewnić sobie trzy porcje nabiału każdego dnia, łatwo jest włączyć do moich przekąsek mleko lub nabiał, w tym jogurt grecki, twarożek, ricottę, ser, chude mleko i inne. W niektóre dni sięgam po łatwe, wypełnione nabiałem przekąski, podczas gdy w inne cieszę się przekąskami, które przygotowałam w weekend i przechowuję na nadchodzący tydzień. Na cześć Narodowego Miesiąca Odżywiania w marcu, dzielę się moimi najlepszymi propozycjami przekąsek mlecznych (i kilkoma przepisami!).

Nabiał i odżywianie
Jedna filiżanka mleka dostarcza 9 niezbędnych składników odżywczych, w tym białka, fosforu, wapnia, witaminy A, witaminy D, ryboflawiny (B2), niacyny (B3), kwasu pantotenowego (B5) i B12. Zgodnie z wytycznymi żywieniowymi dla Amerykanów na lata 2015-2020, zarówno wapń, jak i witamina D są niedostatecznie spożywane przez Amerykanów. Jogurt i ser również dostarczają zdrowej dawki składników odżywczych - 7 z jog urtu i 6 z sera.

Mleko i nabiał również przynoszą korzyści zdrowotne. Ponieważ mleko i nabiał są pełne składników odżywczych, badania wykazały, że spożywanie zalecanych dziennych porcji nabiału wiąże się z wysokim spożyciem składników odżywczych i lepszą jakością diety.

Badania wykazały również, że spożywanie mleka i produktów mlecznych, takich jak sery i jogurty, jest związane ze zdrowiem kości, szczególnie wśród dzieci i młodzieży, a także może pomóc zmniejszyć ryzyko chorób serca, cukrzycy typu 2 i wysokiego ciśnienia krwi u dorosłych.

Proste połączenia

Jogurt grecki i winogrona
Beztłuszczowy jogurt grecki łączę z pokrojonymi winogronami bez pestek i odrobiną miodu.

Ser i krakersy

Kroję około 1 do 1,5 uncji sera szwajcarskiego, nakładam na pełnoziarniste krakersy i plasterek pomidora. Ponieważ krakersy różnią się wielkością porcji, zawsze czytam etykietę, aby móc kontrolować porcje.

Twarożek i melon
Na ½ szklanki niskotłuszczowego twarożku nakładam mieszankę melonów, takich jak spadziowy, kantalupa i arbuz.

Proste przepisy

Parfaity jogurtowe truskawka-Kiwi


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Autor