Plan diety przed ślubem dla każdej przyszłej panny młodej


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Dzwony weselne biją!

Znalazłaś swoją bratnią duszę i nie możesz się doczekać, aż nadejdzie dzień D. Chcesz wyglądać jak porywająca, piękna i oszałamiająca panna młoda, a dlaczego nie? Panna młoda jest showstopper tego wieczoru! Podążaj za zdrowymi wskazówkami, sugestiami i planem diety ślubnej, aby wyglądać i czuć się promiennie w swoim wielkim dniu!

Planowanie i ślubny niesmak!

Podczas gdy jest to najszczęśliwszy etap w Twoim życiu, planowanie ślubu zbiera żniwo wśród członków rodziny i przyszłej panny młodej.

Nie zaprzeczajmy! Planowanie ślubu marzeń to ciężka praca, a miesiące poprzedzające wielki dzień mogą stanowić wir zadań, takich jak zakupy, wizyty w salonach, spotkania rodzinne, przygotowania, próby sukni i tańca, zaproszenia, a lista wciąż się wydłuża.

Pośród tego wszystkiego zdrowe odżywianie schodzi na dalszy plan przy wszystkich gościach w domu i takich pełnych akcji dniach. Najlepiej dla przyszłej panny młodej jest utrzymać łatwy, prosty i zrównoważony plan żywieniowy przy tych wszystkich chaotycznych i gorączkowych dniach.

Crash- dieta? Wielkie NIE!

Wiele przyszłych panien młodych przechodzi na dietę awaryjną, aby uzyskać szybkie rezultaty i zmieścić się idealnie w swój ślubny strój. Dieta przed ślubem nie jest crash diet. To nie jest zdrowe, a ty jesteś podatny na odzyskanie utraconej wagi w krótkim czasie. Ponadto, motywacją powinno być utrzymanie zdrowego stylu życia, gdy wkraczasz w najpiękniejszą i najbardziej ekscytującą fazę bycia kobietą.

Siedem niezbywalnych wskazówek dla przyszłej panny młodej:

    Codziennie kończ kolację przed 19.30.Ćwicz codziennie przez co najmniej 45 minut. Włącz 30-minutowy szybki spacer do swojego codziennego harmonogramu.Polityka mini-meal - Jedz małe posiłki co 3 godziny.Masz prawo do oszukanych posiłków, teraz i wtedy, do trzeciego miesiąca, ale NIE oszukanych posiłków na miesiąc przed dniem ślubu.Utrzymuj cel 8-10 szklanek wody każdego dnia.Unikaj alkoholu. Bądź szczęśliwy!

Oto kilka sugestii dotyczących łatwej do utrzymania diety przed ślubem:

#1 Stay Hydrated-'Hydration Hydration Hydration'

Wszyscy znamy tę prostą mantrę. Pij co najmniej dwa do trzech litrów wody każdego dnia. Najlepiej jest nosić przy sobie bidon lub butelkę z wodą i mieć ją zawsze pod ręką. Dlaczego nie dodać etykiety "Przyszła Panna Młoda" na swojej butelce wody dla dodatkowej motywacji!

Możesz również pić wodę cytrynową bez cukru, wodę kokosową, owoce z większą zawartością wody, soki warzywne, aby utrzymać swoje ciało nawodnione przez cały czas.

Dobrą rzeczą w utrzymaniu ciała nawodnionego jest to, że pomaga wypłukać wszystkie toksyny z organizmu, co daje nieskazitelną skórę, piękne paznokcie, lśniące włosy, a także pomaga w utracie wagi.

#2 Pełen kolorowy talerz żywieniowy

Nie należy unikać węglowodanów. Unikaj prostych węglowodanów i włącz do swojej diety węglowodany złożone, takie jak pełnoziarnista pszenica, ragi, owies, brązowy chleb, brązowy makaron itp. Dodaj do swojego talerza sałatki, białko i zielone warzywa. Uwzględnij soczewicę, taką jak fasola kidney, ciecierzyca, kala chana itp. Soczewica jest doskonałym źródłem białka, a także posiada wiele minerałów.

#3 Unikaj "białych" produktów

Unikaj białej mąki lub maida, białego cukru, białego ryżu, itp.

#4 Włącz zdrowe tłuszcze

Włącz do swojej diety zdrowe tłuszcze, takie jak awokado, orzechy i nasiona. Te orzechy i nasiona, takie jak migdały, orzechy włoskie, nasiona lnu, nasiona chia, nasiona słonecznika mają kwasy tłuszczowe Omega 3 i Omega-6, które są uważane za właściwy rodzaj tłuszczów poprawiających zdrowie skóry i włosów.

#5 Nie zapominaj o zieleninie

Jedz zielone warzywa liściaste pełne antyoksydantów jako część swojego posiłku.

#6 Surowy kąt

Włącz surowe warzywa takie jak marchew, ogórek, pomidor w formie sałatki. Możesz jeść sałatkę z posiłkami lub jeść je oddzielnie. Warzywa te są pełne przeciwutleniaczy, które zwalczają uszkodzenia wywołane przez wolne rodniki.

#7 Owoce dla rozświetlonej skóry panny młodej

Spożywanie owoców, z samego rana (w ciągu 5-10 minut od przebudzenia) czyni cuda! Powinno się jeść owoce pomiędzy posiłkami.

Pięć pokarmów, które należy jeść przed ślubem, aby uzyskać świecącą skórę:

    Buraki- Właściwości przeciwzapalne, witaminy i minerały w burakach zapobiegają trądzikowi i sprawiają, że Twoja skóra nabiera blasku. Wysoka szklanka soku z buraków co drugi dzień na pewno pozbędzie się toksyn z Twojego organizmu i oczyści krew.
    Granaty - Dają Ci elastyczną i miękką jak u niemowlaka skórę.
    Migdały - Ten maleńki orzech jest pełen witaminy E, dzięki której Twoja skóra zachowa młody wygląd.
    Pomidor- Zawarty w pomidorach przeciwutleniacz likopen zapobiega starzeniu się skóry i nadaje jej naturalny blask. Kwaśny charakter pomidorów pomaga również w utrzymaniu ciemnych plam, pryszczy i trądziku na dystans.
    Truskawki - Poprawiają cerę, zmniejszają zmarszczki i linie mimiczne.

#8 Jedzenie poza domem i wieczór panieński

Przestrzeganie diety przed ślubem nie powinno powstrzymać Cię od dobrej zabawy. Ciesz się tymi "statusem samotnej dziewczyny" beztroskimi dniami. Czy to twój wieczór panieński, aby uhonorować swoją samotność lub spędzać czas z przyjaciółmi w ulubionej restauracji; zawsze możesz pilnować swojej diety.

Zaplanuj zdrowe menu, a żebyś nie zapomniała, zdrowe menu nie musi być nudne. Ty i Twoi przyjaciele możecie zaplanować zdrowe posiłki i przekąski i przetańczyć całą noc. Postaw na zdrowe opcje żywieniowe w restauracji; na przykład alternatywą dla pizzy może być pełnoziarnisty spód lub wybierz pełnoziarnisty chlebek pita z hummusem.

#9 Czego powinieneś unikać?

    Trzymaj się z dala od słodzonej i przetworzonej żywnościUnikaj tłuszczów trans, takich jak ciasta, ciastka, herbatniki i soki z puszkiUnikaj alkoholu - wpływa na skórę, a także utrudnia utratę wagi

Plan diety przed ślubem

Im wcześniej rozpoczniesz dietę przed ślubem, tym lepiej.

Oto przykładowy plan diety indyjskiej przed ślubem z różnorodnością wyboru. Porcje muszą być starannie zaplanowane według indywidualnych potrzeb. W HealthifyMe, mamy wyszkolonych dietetyków, którzy mogą chalk out przed ślubem plan diety dostosowane tylko dla Ciebie, jak na swoje wymagania ciała i celów zdrowotnych.

Wczesnym rankiem: 1 szklanka letniej wody jak tylko się obudzisz.

Rano: 4-5 namoczonych migdałów/jeden banan/woda cytrynowa z dodatkiem imbiru/woda z dodatkiem szczypty cynamonu/woda jerozolimska/zielona herbata.

Śniadanie: Wybierz dowolne z Idli sambhar/owsiane z dodatkiem warzyw/ omlet z białek jaj ze szklanką soku pomarańczowego/poha/upma/ pełnoziarniste tosty z białkami jaj/ owsiana cheela/papaja lub smoothie z banana lub szpinaku/gotowane jajka.

Przekąska: Sałatka według własnego wyboru-sałatki z ciecierzycy/orzechów ziemnych/orzechów. Możesz dodać cebulę, pomidory, ogórek i szczyptę chat masala lub po prostu prosty dressing z soku z cytryny, różowej soli i pieprzu w proszku do tego samego. Jogurt smakowy/sałatka z sałaty/sałatka owocowa/2 gotowane jajka/sałatka warzywna.

Lunch: Roti lub ryż, liściaste warzywa Dal (palak, liście kopru, liście moringa, methi, itp.), sabzi, curd. Ryż dahi lub ryż zsiadły jest najlepszym rozwiązaniem, jeśli masz wieczorne przyjęcie, w którym musisz wziąć udział.

Przekąska: Sałatka owocowa / garść orzechów i nasion / prażone makhany na przekąski / jedna szklanka maślanki / sałatka z orzeszków ziemnych lub hummus z grzankami warzywnymi.

Kolacja (ściśle przed 19.30): Na kolację możesz mieć pieczonego lub grillowanego kurczaka/methi roti z dal i sabzi/Pieczonego kurczaka z sałatką/Saute warzywa z lub bez kurczaka/miskę dal z sabji i sałatką warzywną/Rotis z wieloziarnistego atta z sabji i dal.

Konsekwencja jest zawsze kluczem do udanego planu diety. Wszystko polega na dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych. Dobrze zbilansowany plan żywieniowy jest zawsze najlepszym sposobem na zmniejszenie zmienności wagi. Dobrze zbilansowana dieta i regularne ćwiczenia pomogą Ci utrzymać wagę nawet po ślubie.

Przede wszystkim jednak, bądź szczęśliwa. Uśmiechaj się często i nie stresuj się. Wesela są stresujące z całym tym planowaniem i sprawami załatwianymi w ostatniej chwili. Z pewnością będziesz wspominać te chaotyczne, pełne niepokoju, a jednocześnie pełne zabawy dni i będziesz się z nich śmiać. Warto zapisać się do klubu zdrowia lub na siłownię. Jeśli wychodząc na work-outs jest ostatnią rzeczą na głowie, zatrudnić online osobisty fitness-instruktor wraz z dietetykiem lub zarejestrowany dietetyk, który może pomóc Ci dostać się do kształtu z komfortu domu.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Q. Co powinnam jeść przed ślubem? A. Jedz zrównoważone posiłki zawierające białka, zdrowe tłuszcze i węglowodany złożone. Włącz do swojej diety dużo owoców i warzyw. Pij dużo wody. Staraj się wypijać co najmniej 8-10 szklanek wody. P. Jakie pokarmy spalają tłuszcz z brzucha? A. Owoce takie jak awokado, banany i jagody, jogurt, zielona herbata, owoce cytrusowe to pokarmy, które wraz z regularnymi ćwiczeniami pomagają w redukcji uporczywego tłuszczu, którego chcesz się pozbyć. Q. Jak mogę schudnąć przed ślubem? A. Jedz mniejsze porcje w regularnych odstępach czasu, unikaj pustych kalorii w swojej diecie. Włącz do swojej diety dużo owoców i warzyw; wybieraj niskotłuszczowe mleko i niskotłuszczowe chude mięso. P. Jakie pokarmy sprawiają, że twarz nabiera blasku? O. Oprócz pięciu pokarmów (migdały, pomidory, truskawki, buraki, granaty) wymienionych powyżej w artykule, blasku dodadzą ci orzechy włoskie, nasiona słonecznika, czerwona lub żółta papryka oraz tłuste ryby (łosoś i śledź). P. Jakich pokarmów powinna unikać przyszła panna młoda? A. Trzymaj się z dala od słodzonej i przetworzonej żywności. Unikaj tłuszczów trans, takich jak ciasta, ciastka, herbatniki i soki w puszkach. Unikaj alkoholu - wpływa on negatywnie na skórę i utrudnia utratę wagi.
Tagi: Pełen kolorowy talerz odżywianiaUnikaj "białek "Nie zapomnij o zieleniniePięć owoców do zjedzenia przed ślubem dla promiennej skóryFruity dla promiennej skóry panny młodejWłącz zdrowe tłuszczePre-weselny plan dietetycznyPre-weselny plan dietetyczny dla każdej panny młodejPozostań nawodniona-"Nawodnienie Nawodnienie Nawodnienie "Sugestie dotyczące łatwej w utrzymaniu diety przed ślubemSurowy kątSiedem niezbywalnych wskazówek dla przyszłej panny młodej.


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Autor