Nasz proces
Tutaj znajdziesz zarys naszego procesu tworzenia Twojego wyjątkowego wydarzenia.
Przed pierwszą rozmową telefoniczną:
Być może przejrzeliście już nasze menu, dotarliście do tego miejsca z polecenia lub z wyszukiwarki internetowej. Zanim podniesiesz słuchawkę telefonu lub wyślesz do nas e-mail, warto mieć pod ręką kilka informacji, które możesz z nami omówić.
Data i czas wydarzenia:
Daj nam znać, czy masz konkretną datę, czy też istnieje możliwość elastyczności, abyśmy mogli sprawdzić nasz harmonogram. Pamiętaj, że weekendy wiosną i jesienią są wcześnie rezerwowane, więc pamiętaj, aby dać nam jak najwięcej czasu.
Wielkość imprezy:
Nie potrzebujemy dokładnej liczby gości, potrzebujemy jedynie informacji o liczbie osób, które planujesz zaprosić lub uczestniczyć w imprezie.
Rodzaj imprezy:
Czy jest to bufet zrzutkowy, grill, wesele czy spotkanie firmowe?
Lokalizacja imprezy:
Jeśli wiesz, gdzie odbędzie się Twoja impreza, to świetnie, pomoże nam to w ustaleniu harmonogramu na ten dzień, jeśli nie, pomożemy Ci znaleźć idealne miejsce.
Budżet imprezy:
Nie wymagamy dokładnych danych i rozumiemy, że czasami naprawdę nie ma budżetu, ale jeśli masz budżet, pomoże nam to określić, od czego zacząć z propozycjami menu.
Teraz nadszedł czas na kontakt z nami:
Masz już gotowe podstawowe informacje i nadszedł czas, aby porozmawiać o Twojej imprezie. Możesz zadzwonić do jednego z naszych przedstawicieli ds. cateringu pod numer 732-238-4600 lub skorzystać z naszego formularza kontaktowego, aby wysłać e-mail bezpośrednio do naszego kierownika ds. bankietów. Jesteśmy dumni z przyjaznej i sprawnej obsługi klienta. Jeśli nie uda Ci się połączyć, zostaw wiadomość, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48 godzin.
Usługa planowania menu:
Niech zacznie się zabawa! Pozwól nam pomóc Ci zaplanować idealne menu na Twoją imprezę. Może przeglądałeś nasze menu i już znalazłeś idealne dla swojej imprezy. Może trzeba je tylko trochę zmodyfikować, a może możemy stworzyć to idealne menu od podstaw. Jesteśmy bardzo kreatywni, więc porozmawiajmy o Twoim wydarzeniu już dziś!
Formalna propozycja / umowa:
Po ustaleniu menu i szczegółów imprezy przygotujemy i wyślemy Ci propozycję zawierającą wszystkie ceny i sumę końcową. Prosimy o dokładne zapoznanie się ze szczegółami propozycji i odesłanie jej do nas w celu wprowadzenia ewentualnych zmian lub poprawek. Po zaakceptowaniu propozycji prosimy o wpłacenie 50% zaliczki wraz z podpisaną propozycją w celu potwierdzenia rezerwacji. W przypadku rezerwacji z wyprzedzeniem przekraczającym 6 miesięcy, prosimy o kontakt z naszym biurem w celu uzyskania szczegółowego harmonogramu wpłat.
Finalizacja imprezy:
Wymagamy podania ostatecznej liczby gości na tydzień przed imprezą. Na podstawie tej liczby zostanie wystawiona faktura końcowa. Ostateczna płatność jest wymagana w momencie dostarczenia sprzętu, chyba że wcześniej dokonano innych ustaleń lub uzgodniono je w umowie. Po podaniu ostatecznej liczby gości omówimy szczegóły po raz ostatni, aby potwierdzić miejsce dostawy, czas itp.
Dzień imprezy:
W dniu imprezy powinieneś być zrelaksowany, wiedząc, że zatrudniłeś wysokiej jakości firmę cateringową, która dba o Twoją imprezę tak samo jak Ty. Pamiętaj, że "Twoja impreza jest dla nas wyjątkowa". Przyjeżdżamy na czas, a jeśli jest to tylko dowóz, ustawiamy jedzenie zgodnie z ustaleniami i podajemy Sterno's, aby utrzymać wysoką temperaturę podczas obsługi. Jeśli jest to impreza z pełną obsługą, możesz oczekiwać, że nasz profesjonalny personel przyjedzie zgodnie z umową i zajmie się wszystkimi uzgodnionymi czynnościami związanymi z przygotowaniem, obsługą i sprzątaniem. Twoim jedynym zadaniem jest dobrze się bawić i cieszyć się jedzeniem i obsługą zapewnioną przez twoich nowych przyjaciół z Twin Oaks Caterers.